انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس

جدیدترین رنگ موی عروس

رنگ موی عروس یکی از مهم ترین انتخاب های هر بانوی ایرانی است. زیبا شدن در شب عروسی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اما انتخاب رنگ مو عروس باید توسط آرایشگر با تجربه و حرفه ای انجام شود. رنگ مو برای عروس سفید و رنگ مو برای عروس سبزه متفاوت است. در ادامه شما را در انتخاب بهترین رنگ موی عروس شما را راهنمایی می کنیم.

جشن عروسی مهم ترین جشن هر دختری می باشد و در این شب اصولا دختر خانم ها می خواهند تا ظاهری طبیعی داشته باشند و در همین راستا رنگ مو به آنها بسیار کمک می کند.

انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت زيادي دارد و جز یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی عروس به شمار می رود.
انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت زيادي دارد و جز یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی عروس به شمار می رود.

راهنمای انتخاب رنگ موی عروس

یکی از موضوعات مهمی که اکثر عروس خانم‌ها پیش از برگزاری مراسم عروسی در مورد آن فکر می کنند و از اطرافیان و ارایشگر خویش می پرسند و نسبت به آن تصمیم گیری می کنند رنگ مو برای روز عروسی است.

انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت زيادي دارد و جز یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی عروس به شمار می رود. در صورتی که رنگ مو عروس به درستی انتخاب نشود امکان دارد عروس را خسته، رنگ پریده و یا حتی بیش از سنش نشان دهد.

انتخاب درست و مناسب رنگ مو عروس نه تنها باعث زیبایی بیشتر وی در شب عروسی اش می شود بلکه باعث می شود پس از گذشت چند سال البوم عکس خویش را ورق بزند و از دیدن آن لذت ببرد. پس تا کنون بر اهمیت انتخاب رنگ مو برای عروس پی بردید. حالا ما می خواهیم شما را در انتخاب رنگ موی مناسب عروسی راهنمایی کنیم. با مطالعه عروسی 118 بهترین رنگ مو را میان نو عروسان داشته باشید.

زمان رنگ کردن مو پیش از شب عروسی

برخی از بانوان به اشتباه در روز عروسی و در آرایشگاه اقدام به رنگ کردن موی خود می کنند. این بزرگ ترین اشتباه است. اگر آرایشگر خبره ای را انتخاب کنید قطعا به شما خواهد گفت که از انجام چنین اشتباهی اجتناب کنید.

رنگ موی عروس باید حداقل ده روز پیش از عروسی انجام شود. زیرا ممکن است رنگ انتخابی را بعد از اینکه بر روی موهای تان نشت دوست نداشته باشید و آن وقت دیگر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. رنگ مو بعد از چندبار شست و شو رنگ طبیعی خود را نشان می دهد. همچنین شما می توانید به جای وقت گذاشتن برای رنگ کردن موهای خود زمان بیشتری را صرف استراحت و آرایش موهای خود بگذارید.

زمان رنگ کردن مو پیش از شب عروسی
زمان رنگ کردن مو پیش از شب عروسی

رنگ مو یکسان برای عروس مناسب نیست

انتخاب رنگ مویی که یکسان باشد و به طور کلی از یک رنگ استفاده شده باشد برای عروس مناسب نیست. برای رنگ مو عروس پیشنهاد ما به شما بالیاژ و آمبره می باشد. با این روش رنگ کردن مو می توانید زیبایی خود را دو برابر کنید. رنگ موی یکدست را بگذارید برای سال های بعد و برای بهترین شب زندگی تان از رنگ های خاص و ترکیبی استفاده کنید. بهتر است در این مورد به نظر آرایشگر خود اعتماد کنید.

رنگ موی خود را با توجه رنگ پوست تان انتخاب کنید

گرمی و سردی و رنگ پوست بر روی انتخاب رنگ مو به صورت مستقیم تاثیرگذار می باشد. بهتر است قبل از انتخاب رنگ موی ضمن دریافت مشاوره از آرایشگر خود رنگ موی مناسبی را انتخاب نمایید. موها نزدیک ترین جز بدن به صورت می باشد. پس در انتخاب آن بیشتر دقت داشته باشید.

مراقبت بعد از رنگ مو را فراموش نکنید

بعد از انجام رنگ مو عروس بهتر است دو تا چهار روز موهای خود را با شوینده ها شستشو ندهید. شستشو با آی و بدون شوینده مشکلی ندارد. این کار باعث می شود که رنگ موی شما ثابت بماند و شامپو به موهای شما آسیب نزند. برای محافظت بیشتر از رنگ مو و سالم ماندن رنگ مو تا شب عروسی استفاده از آبرسانی مناسب را فراموش نکنید.همچنین می توانید از سرم مو و اسپری مو برای درخشان تر شدن موهای خود استفاده نمایید.

مراقبت بعد از رنگ مو را فراموش نکنید
مراقبت بعد از رنگ مو را فراموش نکنید

رنگ موی عروس تیره باشد یا روشن؟

برخی از بانوان رنگ موی طبیعی خود را می پسندند و ترجیح می دهند که از رنگ مو استفاده نکنند. اما در مقابل برخی از بانوان ترجیح می دهند در شب عروسی خود تغییرات چشم گیری داشته باشند و رنگ کردن مو در این میان باعث تغییرات زیادی در چهره شخص خواهد داشت.

انتخاب رنگ موی تیره:

یکی از مهم ترین خصوصیات رنگ موی تیره این است که فرد را جوان تر از آن که هست نشان می دهد. همچنین استفاده از رنگ موی تیره پوست شما را روشن تر نشان داده می شود. بنابراین می توان گفت رنگ مو برای عروس انتخاب رنگ موی تیره می باشد.

بعد از مطالعه رنگ مو عروس موارد زیر پیشنهاد می شود:

ساعت کار طلا فروشی ها در شیرازرنگ موی عروس
لباس مجلسی شیرازکلینیک زیبایی شیراز
بهترین باشگاه بدنسازی شیرازکرایه لباس عقد در شیراز
چمدان عروسطلا فروشی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.