انتخاب بهترین مدل شینیون عروس

جدیدترین مدل های شینیون عروس

در انتخاب مدل شینیون عروس چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

در انتخاب مدل شینیون عروس مدل لباس عروس، آستین دار یا بدون آستین دار بودن، مخصوصا یقه بسیار مهم است. اندازه کوتاهی و جنس مو، سبک گریم و میکاپ عروس،  هماهنگی تاج عروس، اندازه تور عروس با مدل شینیون باید در نظر گرفته شود.

نکاتی که عروس ها برای شینیون مو باید رعایت کنند

برای داشتن شینیون موی عروس زیبا و ظریف باید موهای نرم، براق و لطیف داشت بنابراین یک ماه قبل از عروسی باید به موها بیشتر از قبل رسیدگی کنید. 
استفاده از میوه و سبزیجات تازه را فراموش نکنید. 
از قرص های ویتامین استفاده کنید. 
از سرم و ماسک تقویت کننده مو استفاده کنید.


برای مرتب کردن موهایتان را حتما یکی دوهفته قبل از عروسی کمی کوتاه کنید در حد نوک گیری و اگر مدل شینیون جمع عروس را انتخاب کرده اید برای کوتاه کردن مو، مدل خاصی به آن ندهید تا شینیون موهایتان راحت انجام شود.
قبل از عروس حتما با شینیون کار در مورد رنگ مو، مدل شینیون عروس و…. مشورت کنید و در مورد انتخاب تاج عروس و اکسسوری مو از او مشاوره بگیرید.
در روز عروسی وقتی به آرایشگاه می روید حتما لباس دکمه دار یا زیپ دار بپوشید تا بعد از پایان کار میکاپ و شینیون به راحتی و بدون خراب شدن مدل شینیون مو آن را عوض کنید.


نکاتی در مورد مدل موی عروس باز

اگر تصمیم دارید مدل شینیون باز برای عروسی انتخاب کنید باید دو نکته را در نظر داشته باشید. یکی اندازه کوتاهی و بلندی موهاست. موها باید اندازه اش تا سرشانه یا بلندتر باشد تا شینیون عروس زیبا داشته باشید پس اگر قد موهایتان کوتاه است از انتخاب این مدل شینیون صرف نظر کنید.

نکته بعدی مدل لباس عروس است که برای موهای باز بهتر است لباس عروس بدون آستین یا مدل دکلته انتخاب شده باشد.

هماهنگی مدل شینیون با تور عروس

انتخاب تور عروس با توجه به مدل شینیون باید صورت گیرد. مثلا بعد از عروس ها دوست دارند بجای تورهای بلند و نیمه بلند از کلاه مدل ژولیت و تور منتیلا داشته باشند که  باید شینیون عروس مدل باز یا آبشاری داشته باشند. تور عروس می تواند در بالای شینیون یا پایین آن قرار داده شود. مثلا اگر قرار است تور روی صورت انداخته شود حتما تور باید بالای شینیون وصل شود. 

انتخاب تاج عروس و مدل شینیون

تاج عروس باید با مدل شینیون عروس هماهنگی داشته باشد. بعضی از تاج ها مناسب وسط سر و بعضی برای جلوی سر طراحی شده اند. اندازه تاج، بزرگی و ظرافت تاج با توجه به مدل شینیون و فرم صورت عروس باید انتخاب شود.

انتخاب مدل شینیون عروس با توجه به لباس عروس

اگر یقه لباس عروس خاص است مثلا دوره یقه لباس عروس کار شده است مدل شینیون جمع کامل مناسب است. برای لباس عروس از پشت باز یا یقه هارتلی نیز شینیون جمع مناسب است
شینیون عروس ساده و شیک برای لباس عروس های کار شده زیاد و پارچه های طرح دار، دانتل، گلدار و گیپور مناسب است.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.