جدیدترین مدل های کارت عروسی

جدیدترین مدل های کارت عروسی

کارت عروسی به عنوان دعوتنامه ای برای مهمان های جشن ، که در درون آن نام عروس و داماد به همراه آدرس مراسم عروسی درج شده است ، تبدیل به یکی از مراسماتی است که پیش از شروع جشن باید تولید شده و میان آشنایان پخش بگردد.

مدل های کارت عروسی


اکنون به علت تقاضا و خواسته‌ ی مردم تنوع کارت‌ های عروسی بسیار زیاد شده و از جنس‌ های مختلفی مانند مقوا، چوب، پارچه‌ ی ابریشمی و حصیر ساخته می‌ شوند و اغلب با برش‌ های 0، نگین و پاپیون آن را تزئین می‌ کنند. اغلب کارت‌ ها را براساس جنس‌ شان دسته‌ بندی می‌ کنند.

بعد از پشت سر گذاشتن تمام تشریفات و رسیدگی به تمام مسائل مهم جشن عروسی، انتخاب کارت دعوت عروسی جزو کار های فانتزی و جذابی است که عروس و داماد با همراهی هم انجامش میدهند.


ممکن است بعضی از زوجها اعتقاد داشته باشند که کارت عروسی صرفا برای اطلاع رسانی زمان و مکان عروسی است و نباید برای آن وقت و هزینه ی زیادی صرف کرد. چون پس از عروسی دور انداخته میشود.

باید اشاره داشت که، کارتهای عروسی نشانه ای از سلیقه ی عروس و داماد هستند و بی شک حتی اگر یک نفر از مهمانان علاقمند به آرشیو کردن کارتهای عروسی باشد، ما باید سعی کنیم نظر او را جلب کنیم. بهترین متن، بهترین طراحی میتواند پیک خوبی برای دعوت به مراسم عروسی ما باشد.

نمونه طراحی کارت عروسی


اگر جزو آن دسته از عروس داماد های خوش ذوقی هستید که، دستی در طراحی و کارهای هنری دارید؛ پس بهتر است خودتان دست به کار شوید و به جای سرک کشیدن در مغازه های سطح شهر، کارت عروسی دلخواه تان را خودتان طراحی کنید.

اگر در رشته ی گرافیک سر رشته دارید، این کار به سهولت برایتان امکان پذیر خواهد بود. اما اگر سررشته ای در این امور ندارید، میتوانید به هنر های دستی روی بیاورید. استفاده از هنرهای دستی می واند برای شما یک کارت عروسی شکیل و زیبا به ارمغان بیاورد.


طراحی و ساخت کارت عروسی زمانی امکان پذیر است که تعداد مهمان های شما محدود باشد. چون واقعا ساخت کار های هنری زمان زیادی از شما خواهد گرفت. حتی میتوانید برای بخشی از مهمانان از کارت های دست ساز خودتان ارسال کنید و برای بخش دیگری، از کارتهای آماده خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: لیست فروشگاه های کارت عروسی در شیراز