لیست بهترین طراح و کاشت ناخن در اصفهان

ناخن کار و طراح ناخن در اصفهان

این روزها یکی از دغدغه‌های مهم زیبایی بین خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و تمیز است که هم ظاهر آن‌ها را مرتب و زیبا نشان می‌دهد هم به خودشان حسی خوب می‌دهد. برای کسانی که ناخن‌های شکننده و ضعیفی دارند یا فرصت کافی برای رسیدگی به ناخن‌هایشان را ندارند، انجام خدماتی مثل کاشت ناخن و ژلیش ناخن می‌تواند بدون آسیب زدن به ناخن و بدون درد، زیبایی آن‌ها را دوچندان کند. در سایت عروسی 118 می توانید بهترین سالن های آرایشی ناخن را پیدا کنید.

قیمت و هزینه خدمات ناخن

هزینه خدمات ناخن بسته به نوع سالن و منطقه آن و همینطور نوع خدماتی که انجام می‌شود متفاوت است. قیمت کاشت ناخن و این که چه نوع کاشتی انجام می‌شود و ژل ناخن باهم متفاوت است. به طور مثال هزینه کاشت معمولی به طور میانگین بین 200 تا 250 هزار تومان است که این مقدار با تخفیف‌هایی که لحاظ می‌شود ممکن است به نصف کاهش پیدا کند. همچنین هزینه ترمیم کاشت ناخن بین 60 تا 80 هزار تومان است . میانگین هزینه ژلیش ناخن هم بین 80 تا 150 هزار تومان متغیر است.

در مراکز ناخن همکار تخفیفان، چه خدمات ناخنی می‌توانم بگیرم؟

خدمات ناخن در سالن‌های زیبایی انواع متفاوتی دارد که شما بسته به نیازتان می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از بین خدمات مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن (کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله‌ای و کاشت ناخن میکس)، لاک ژل یا همان ژلیش، طراحی ناخن و همچنین ماساژ دست و پا انتخاب کنید.

مانیکور: مانیکور به معنای تمیز و مرتب کردن ناخن‌های دست به وسیله سوهان و وسایل بهداشتی دیگر مثل قیچی مانیکور،لایه‌بردار و ژل محافظ است. به این صورت که پوست‌های اضافی اطراف ناخن و پوسته‌های ناشی از کار را برطرف و ناخن‌ها را کاملا مرتب و یک‌شکل می‌کنند.

پدیکور: در پدیکور هم همین خدمات برای ناخن‌های پا لحاظ می‌شود. به همراه این خدمات در بعضی از سالن‌ها ماساژ دست و پا با روغن‌های گیاهی و عصاره لیمو هم انجام می‌شود که باعث پاکسازی پوست و لطافت آن می‌شود.

کاشت ناخن: کاشت ناخن بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که ناخن‌های شکننده و کوتاه یا عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند. کاشت ناخن انواع متفاوتی دارد که از بین مدل‌های متفاوت آن، کاشت پودری، کاشت ناخن ژله‌ای و کاشت میکس جزو بهترین و پرطرفدارترین کاشت‌های ناخن به شمار می‌آیند.

طراحی و دیزاین ناخن: روش‌های طراحی متفاوتی برای ناخن وجود دارد مثل طراحی ناخن با ابر طراحی، طراحی اشکال مختلف با قلم‌های طراحی یا استفاده از برچسب‌های برجسته روی ناخن که روی لاک معمولی یا روی لاک ژلیش انجام می‌شود.

لاک ژل یا ژلیش ناخن: اگر کارمند هستید و وقت کافی برای لاک زدن ندارید لاک ژل گزینه خوبی برای شما است. این لاک ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به لاک معمولی دارد و تا زمان بلند شدن ناخن پاک نمی‌شود. برای پاک کردن ژلیش، باید آن را با دستگاه مخصوص تراشید. لاک ژل علاوه بر زیبایی، باعث تقویت صدف ناخن هم می‌شود و به بلند شدن ناخن کمک می‌کند.

بهترین مراکز کاشت ناخن در اصفهان :

ردیفنام مراکزنشانی مراکز کاشت ناخن در اصفهانشماره تماس
1کاشت ناخن صدفاصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، کوچه حکیم نظامی، پلاک 903136635824
2خدمات ناخن آذیناصفهان، خیابان چهارباغ بالا، کوچه رییسی، کوچه بهمن، بن بست هوتن09133657056
3مجموعه کاشت ناخن شهلا آراماصفهان، خیابان ملاصدرا، کوچه 8، پلاک 2409132266101
4آرایشگاه معینیاصفهان، شیخ صدوق شمالی، کوچه نوبهار، ساختمان قرمز09025341379
5سالن زیبایی شیرین بهادریاصفهان، خیابان توحید، چهارراه پلیس، کوی سپیدار، انتهای بن بست بهار09388277281
6آرایشگاه سایماهاصفهان، خیابان توحید میانی، کوچه پارکینگ توحید09132158202
کسب و کار خود را در جدول ثبت کنید

بیشتر بخوانید:لیست بهترین مزون لباس عروس در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.