لیست مراکز هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن در اصفهان

میکروپگمنتیشن و ابرو

پيگمنت يعنى رنگدانه ميكرو يعنى بسيار ريز .میکروپیگمنتیشن يعنى وارد كردن رنگ دانه های طبیعی به سطحی ترین  لایه پوست بدون خونریزی است و در میکروپیگمنتیشن رنگ دانه هایی که استفاده می شود کاملا طبیعی و ضد حساسیت است. رنگ دانه ها مطابق با پوست و موی افراد است و در عمق مشخصی از پوست با حداقل آسیب به بافت و عمیق تر به پوست وارد می شود که به عنوان لایه پوست شناخته می شود و با یک دستگاه دیجیتال انجام می شود.

میکروپیگمنتیشن 2 کاربرد دارد: 1-زیبایی 2-درمانی

زیبایی: برای حفظ حالت طبیعی چهره و آرایش دائمی به کار می رود.

درمانی: برای برطرف کردن نواقص ظاهری فرد به کار می رود که شامل برطرف کردن كبودى لب ، کم پشتی در قسمت ابرو و سر و هم چنین انواع آلوپسى واصلاح هاله سينه در كسانى كه به دليل جراحى هاله سينه آن ها اسيب ديده و هاله سينه خود را از دست داده اند.

میکروپیگمنتیشن در اصفهان

موضوعی که در میکروپیگمنتیشن از اهمیت زیادی برخوردار است انتخاب رنگ مناسب است و اگر از رنگ هایی  استفاده شود که بر اساس اصول بهداشتی تولید نشده باشند، سلامتی افراد به خطر میافتد.

اگر می خواهید همیشه و به صورت دائم آرایش طبیعی داشته باشید و بعد از مدتی رنگ ابروهایتان نروند و هم چنین بتوانید بعد از مدتی ابروهای خود را به هر مدلی که خواستید فرم دهید این روش یکی از بهترین روش برای قرینه سازی ابروهای شما است.

فیبروز ابرو چیست؟

یکی از خدمات مرکز فیبروز در اصفهان آشنا ساختن مراجعان با چند و چون این کار و معرفی فیبروز ابرو در اصفهان است. فیبروز ابرو نامی است که در چند سال اخیر در ایران شناخته شده است و ممکن است قبلاً خیلی کمتر این نام را شنیده باشید. مشهور تر از فیبروز، اصطلاح هاشور ابرو در اصفهان بسیار شنیده می شد و طرفداران زیادی نیز داشت. تاتو کردن بر روی پوست روش ها و متدهای مختلف و گوناگونی دارد که همگی این ها در مرکز فیبروز در اصفهان ارائه می شود. تقریباً پایه و اصل کار در تمامی روش های تاتو بر روی پوست یکسان است و تفاوت های بنیادی با یکدیگر ندارند. در واقع می توان گفت هر روشی اعم از هاشور ابرو در اصفهان، فیبروز ابرو در اصفهان و یا میکروبیلدینگ در اصفهان ادامۀ یکدیگر و تکمیل کنندۀ همدیگر هستند.

میکروبیلدینگ چیست؟

میکروبیلدینگ که در مرکز میکروبیلدینگ در اصفهان انجام می شود نیز نوعی از هاشور ابرو در اصفهان است و در واقع یکی از زیرشاخه های تاتو بر روی پوست و تاتوی ابرو است.

این روش جاهای خالی در ابروی شما را به صورت کاملاً طبیعی پر می کند و تاج و همچنین دم ابروها را نیز ترمیم می کند. در روش میکروبیلدینگ در اصفهان هرچقدر که رنگ ابروها تیره تر شود، ماندگاری میکروبیلدینگ ابرو نیز بیشتر و طولانی تر خواهد شد. مزیتی که میکروبیلدینگ بر روش هایی مثل هاشور ابرو در اصفهان دارد این است که خط ها و هاشورهایی که در روش میکروبیلدینگ بر روی پوست ایجاد می شود، جلوۀ ظریف تر و طبیعی تری بر روی پوست دارد.

بهترین مراکز هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن در اصفهان:

جدول زیر نمایش دهنده لیست مراکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در اصفهان به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. 

ردیفنام مرکزنشانی مراکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در اصفهانشماره تماس
1مرکز تخصصی زهرا خشوعی اصفهان، چهارراه پلیس، ابتدای توحید جنوبی09026581508
2سالن زیبایی شهرزاداصفهان، خیابان وحید، مجتمع امام علی09130005377
3سالن نسیماصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی ها، روبروی مرکز خرید جلفا،
بن بست غزال، پلاک 40 
09397167556
4آرایشگاه تندیسهاصفهان، دروازه شیراز، خیابان سعادت آباد، جنب عکاسی افشین، مجتمع طلا،
طبقه دوم
09133142393
5مرکز تخصصی تاتو مینا طاهریاناصفهان، خیابان توحید میانی، جنب داروخانه دی، کوچه 31، مجتمع پردیس،
طبقه سوم، واحد 13
03132232892
6مرکز مهتاب سجادیهاصفهان، چهارراه فرایبورگ، خیابان مصلی جنوبی، جنب کوچه 45، پلاک 36109132109581
کسب و کار خود را در جدول ثبت کنید

بیشتر بخوانید:لیست بهترین آرایشگاه زنانه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.