جدیدترین مدل های میکاپ عروس

جدیدترین مدل های میکاپ عروس

در روز مراسم عروسی که از بهترین روزهای زندگی خواهد بود ، کسی دلش نمی خواهد میکاپ ساده داشته باشد و همه ی عروس خانمها دوست دارند بهترین آرایش عروس را انجام دهند.

نکاتی در مورد انتخاب میکاپ

هر چه را که میخواهید برای اولین بار انتخاب کنید، از آرایشگرتان بخواهید تا در همان روز انجام دهد. به عنوان مثال اگر می خواهید میکاپ برنزه داشته باشید، بگویید که رنگ های مختلف را روی صورت تان امتحان تا مناسب ترین رنگ کرم پودری که با تن پوست شما سازگاری دارد، را شناسایی کند.

روزی که برای امتحان مدل آرایش تان نزد آرایشگر میروید، لباسی سفید به تن کنید. در این شرایط بهتر تشخیص می دهید که آیا رنگ آرایش تان با رنگ لباس عروس جور در می آید یا خیر. حتی پیشنهاد ما به شما این است که چند عکس هم، بدون فلش، بگیرید تا مدل تان را در کنار لباس سفید رنگ بهتر تشخیص دهید.

فراموش نکنید که آرایش صورت تان نباید بی رنگ و رو یا مات باشد. از آنجا که لباس تان سفید است، باید آرایشی انتخاب کنید که با رنگ سفید لباس عروس در تضاد باشد تا از بی روحی چهره تان بکاهد. لباس عروس با لباسی که هر روز به تن می‌کنید زمین تا آسمان فرق دارد، بنابراین آرایش تان نیز باید متفاوت و سازگار با ان رنگ لباس باشد.

مدل میکاپ لایت عروس


به دنبال روش هایی باشید که تا بحال روی صورت تان امتحان نکرده اید. شاید تکنیک های جدید به صورت شما بیشتر بیاید و تغییرات اساسی به چهره تان دهد. از آنجا که آرایش صورت تان باید یک روز کامل روی صورت تان بنشیند، از آرایشگرتان بخواهید تا از بهترین لوازم آرایش استفاده کند تا دوام بالاتری داشته باشد.

نکته آخر

از آنجا که شما در روز عروسی تان در موقعیت های مختلف قرار میگیرید، پس آرایش تان باید به گونه ای باشد که در مکان های مختلف و با نورهای متفاوت سازگار باشد (مجله آرایشی تالاب) بنابراین بهتر است که در روز آزمایشی میکاپ تان، هم در نور آفتاب و هم در نور اتاق آرایش تان را تست کنید تا خیال تان راحت باشد که در روز عروسی در هر موقعیتی زیباترینید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های لباس عروسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.