مدل های دسته گل عروس اروپایی و ایرانی 2020

مدل های دسته گل عروس

دسته گل عروسی یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم ها به آن توجه ویژه ای دارند و دوست دارند روز عروسی بهترین دسته گل در دستانشان باشد. امروز برای شما زیباترین دسته گل عروس و نامزدی زیبا ی سال 99 و 2020 ایرانی را از بهترین گل فروشی های ایرانی جمع آوری کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرید و بتوانید برای عروسی خود از آن ها ایده بگیرید.

انتخاب دسته گل عروس

دسته گل می تواند معرف سلیقه شما باشد و یکی از مهم ترین قسمت هاییست که برای انتخاب آن لازم است تا وقت بسیاری را صرف کرده و مطابق با لباس خود آن را انتخاب کنید.
برای انتخاب دسته گل عروس قبل از هر چیزی به خوبی دقت کنید تا مدل لباس و سبکی که انتخاب کرده اید به چه شکل است؟ اگر لباس هایی با دامن پفی و پرنسسی انتخاب کرده اید بهتر است دسته گلی به مدل گرد انتخاب کنید، و یا مثلا برای انتخاب دسته گل عروس متناسب با لباس عروس دنباله دار می توانید از انواع مدل های آبشاری استفاده کنید.

انواع دسته گل عروس

دسته گل کوچک و گرد

مدل دسته گل عروس گرد، طرفداران زیادی دارد. علاوه بر زیبایی، سبک است و جابجا کردن آن با یک دست به راحتی صورت می گیرد. این دسته گل عروس بیشتر حالت غیر رسمی دارد اما برای هر نوع مجلس عروسی مناسب به نظر می رسد.

دسته گل آبشاری

دسته گل عروس مدل آبشاری، یکی از سنتی ترین مدل های دسته گل عروس است. دسته گل آبشاری، ظاهری ظریف و در عین حال پیچیده دارد. به گونه ای طراحی شده که گلها با شیبی آرام و زیبا از دست عروس خارج می شوند.
این مدل دسته گل عروس از دهه ۱۹۸۰ در زمان مجلس عروسی پرنسس دایانا (پرنسس انگلستان) ابداع شد و خیلی سریع محبوبیت زیادی پیدا کرد. تقریبا هر نوع گلی را می توان در این آرایش دسته گل جای داد.

دسته گل تقدیمی

این دسته گل عروس به گونه ای طراحی شده است که باید در آغوش و روی بازو جا به جا شود و از جمله سبک های محبوب، در اوایل قرن بیستم به حساب می آمد. برای آرایش این دسته گل، از گل های ساقه بلند یا گل رز استفاده می کنند و به علت ظاهر شیکی که دارد، برای عروس خانم های امروزی هم می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

دسته گل پوماندر یا توپی

در مدل توپی دسته گل عروس گل ها با آرایش توپ مانند کنار همدیگر قرار می گیرند و به وسیله ی یک نوار تزئینی زیبا مانند نوار مرواریدی یا نوار روبانی با دست جابجا می شوند. در واقع دسته گلی توپی حالت معلق دارد. این سبک بیشتر برای دخترهای جوان و برای عکاسی بسیار مناسب است.

دسته گل حلقه ای یا مچی

دسته گل عروس حلقه ای یا مچی یک جایگزین مناسب برای دسته گل های سنتی است. این دسته گل به این صورت است که یک حلقه زیبای گل، مچ دست را می پوشاند و یک زیبایی متفاوتی برای لباس عروسی به حساب می آید.

این مدل دسته گل بیشتر مناسب مراسم های کوچک یا حنابندان و نامزدی و… می باشد.

بیشتر بخوانید:لیست بهترین گل فروشی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.