نکاتی درمورد خرید سرویس طلای عروس

سرویس طلای عروس

معمولا قبل از عروسی، برای عروس خانم‌ها خریدهایی انجام می‌شود که به خرید عروسی معروف است. حتما این بخش هیجان‌انگیز از مقدمات عروسی را، در فیلم‌ها دیده‌اید که معمولا عروس و داماد به همراه مادرها، با لبخند و موزیک متن عروسی، برای خرید از این طلا فروشی به آن طلا فروشی می‌روند. ماجرا همین است، خرید بهترین مدل سرویس طلا سفید عروس، کار چندان ساده‌ای نیست. مشخص کردن مدل موردعلاقه با درنظر گرفتن بودجه و سایر پارامترهای مهم در انتخاب، کاری بسیار سخت است. ابتدا باید بدانید چه سبک کاری مدنظرتان است و تا چه میزان بودجه برای آن دارید، بعد از این مرحله، می‌توانید سراغ طلا فروشی ها و گالری‌ها بروید.

سرویس طلا چیست؟

سرویس طلا، معمولا از گوشواره، دستبند و گردنبند تشکیل شده است. در یک سرویس طلا، استایل کلیه قطعات آن با یکدیگر متناسب است. درواقع، در طراحی سرویس طلا، یک شکل و فرم ثابت برای گردنبند، دستبند و گوشواره درنظر گرفته می‌شود. معمولا، تناسب این اجزا براساس اندازه آن، با یکدیگر متفاوت است. در برخی مواقع، عده‌ای علاقه‌مند به داشتن هر 3 تکه از سرویس نیستند، در این شرایط یک گردنبند و گوشواره یا یک دستبند و گردنبند خریداری می‌شود که به آن نیم ست گفته می‌شود.

انتخاب مدل سرویس طلا

یکی از دوراهی‌هایی که در زمان تصمیم گیری برای خرید سرویس طلا با آن برخورد می‌کنید، انتخاب سرویس با نگین جواهر یا نگین اتمی است. هرچند، تفاوت قیمت این دو مدل سرویس، بسیار متفاوت است.

اگر بودجه کافی برای خرید جواهرات دارید و جواهر فروشی مطمئنی سراغ دارید که بتوانید سنگ اصل و شناسنامه دار با قیمت واقعی تهیه کنید، می‌توانید مدل سرویس طلا سفید عروس را، با سنگ جواهر انتخاب کنید. اما درصورتی‌که بودجه محدودی دارید و علاقه‌ای به داشتن جواهرات ندارید، انتخاب مدل سرویس طلا سفید عروس با نگین اتمی یا سواروسکی، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

مدل سرویس طلا

احتمالا شما هم در زمان خرید از طلا فروشی، عروس خانم‌های زیادی را دیده اید که برای خرید سرویس طلا، بلاتکلیف هستند. این افراد، حتی نمی‌دانند که به چه چیزی علاقه‌مند هستند و چه سبک سرویسی برای آن‌ها جذابیت دارد. برای آن که با چنین مشکلی مواجه نشوید، حتما قبل از اقدام برای خرید، خوب فکر کنید و با مشاهده انواع عکس سرویس طلا سفید عروس، تصمیم‌تان را بگیرید. با این اقدام، در زمان مراجعه، کاملا مطمئن هستید که به چه چیزی علاقه‌مند هستید و دنبال چه سبک سرویس طلایی می‌گردید. حتی با نشان دادن عکس به فروشنده، می‌توانید در کم‌تر از چند ساعت سرویس موردعلاقه‌تان را خرید کنید.

بیشتر بخوانید:طلافروشی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.