انتخاب جدیدترین مدل های تاج عروس

مدل تاج عروس

 انتخاب تاج عروس و بر سر گذاشتن آن فوت و فن خاص خودش را دارد. تاج عروسی باید به صورت و مدل موی شما بیاید و شما را به ملکه ای زیبا  تبدیل کند. در این مطلب از سایت عروسی 118 قصد داریم تا شما را با مطالب و نکات مفیدی در خصوص انتخاب تاج عروس آشنا نماییم .سایت عروسی 118 مرجعی کامل برای هر بانوی ایرانیست که به دنبال بهترین ها در دنیای مد و آرایش و زیبایی می گردد.پس مقاله انتخاب جدیدترین مدل های تاج عروس را  تا پایان بخوانید و با ما همراه ما باشید.

 تاج عروس را کی بخریم؟

برای خرید تاج عروس بهتر است عجله نکنید. در خریدهای عروسی تاج، باید جزو آخرین وسایلی باشد که شما می‌ خرید. تاج عروس انتخابی شما باید با لباس و مدل موها و همین طور فرم صورت‌ تان کاملا هم خوانی داشته باشد.

مهمترین نکات در انتخاب تاج عروس چیست؟

  • فرم صورت و تاج عروس

همان طور که باید آرایش صورت و موهایتان را با توجه به فرم صورت انتخاب کنید، برای انتخاب تاج نیز باید به این نکات دقت کنید. اگر صورت گرد و تپلی دارید بهتر است به سراغ تاج‌ های‌ کوتاه نروید و برعکس تاجهای بلند و کشیده را انتخاب نمایید. این تاج ها باعث می‌ شود صورت شما کمی کشیده تر بنظر بیاید.

برعکس اگر صورت کشیده‌ ای دارید و موهایتان هم در بالای سر شینیون شده است، می‌توانید از تاج هایي که روی پیشانی قرار میگیرند و به اسم تاج های هدبندی به فروش میرسند، استفاده کنید. 

  • لباس عروس

اگر لباس شما پر از مروارید، نگین و گل‌های‌ دانتل و تزئینی است بهتر است سراغ تاج های‌ شلوغ و پر زرق و برق. نروید برای لباس‌ های‌ شلوغ بهتر است تاجی ساده انتخاب کنید که نهایتا یک ردیف مروارید یا نگین داشته باشد.

  • به قد همسر خود دقت کنید

برای انتخاب تاج باید به قد آقا داماد هم توجه کنید. اگر با داماد هم قد هستید یا فقط چند سانت اختلاف قد دارید بهتر است کفش پاشنه کوتاه با تاج کوتاه انتخاب کنید .

  • نظر آرایشگر خود را جویا شوید.

معمولا خود آرایشگرها نیز تاج های مختلفی، در سالن خود دارند. می توانید به آنها نیز، نگاهی بیاندازید و یا نظر آرایشگر خودتان را جویا شوید.حتی می توانید مدل مدنظر تاجتان را به آرایشگر خود بگویید تا متناسب با آن موهایتان را شنیون کند. 

  • به وزن تاج دقت کنید.

برخی از تاجهای ملکه ای فلزی، بسیار سنگین هستند و به سر فشار می آورند.قبل از انتخاب آنها مطمئن شوید که توانایی تحمل وزنشان را برای یک روز طولانی دارید.  

چند مدل تاج عروس داریم؟

مدلهای تاج عروس در بازار فراوانند. از تاج عروس با گلهای طبیعی گرفته تا تاج های حلقه ای و  سنتی و ملکه ای، هدبندی تکی و دوتایی. برای انتخاب تاج ببینید که با کدامیک ارتباط بیشتری می گیرید و کدام یک را بیشتر می پسندید.نگران نباشید هر کدام از مدلهایی را که ذکر کردیم از تنوع فراوانی برخوردارند.  

در مقاله انتخاب جدیدترین مدل های تاج عروس سعی کردیم به ذکر نکاتی بپردازیم که به شما در انتخاب یک تاج عروسی مناسب کمک می کند. از اینکه تا پایان این موضوع همراه ما بودید،سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های لباس عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.