جدیدترین مدل های کیک عروسی

جدیدترین مدل های کیک عروسی

مراسم کیک یکی از برنامه مرسوم در هر جشن عروسی است بنابراین بهتر است شما در انتخاب طرح کیک عروسی خود توجه لازم را به خرج دهید زیرا با شروع این مراسم تا زمان برش کیک توجه همه مهمان ها به طرح و تزیین کیک عروسی جلب می شود.

نکاتی در مورد تزیین کیک عروس

برای تزیین کیک عروسی روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید از انواع تزیینات ساده و فانتزی و خلاقانه برای تزیین کردن کیک عروسی خود ایده بگیرید.

کیکی که برای جشن عروسی انتخاب می شود باید طعم و مزه و تزیین بی نظیری داشته باشد تا رضایت مهمان ها جلب شود و علاوه بر این مراسم کیک به صورت باشکوه تر برگزار شود. 

مدلهای کیک عروسی ساده

برای پخت و تزیین کیک عروسی بهتر است قنادی با تجربه و با مهارت کافی را انتخاب کنید و با مشورت قناد مورد نظرتان طعم و مزه و تزیین کیک عروسی تان را انتخاب نمایید.

تزیین ساده کیک از انواع روش های متداول برای تزیین کیک مجلسی و عروسی است و شما می توانید برای تزیین کردن کیک عروسی با روش های ساده از خامه و خمیر فوندانت و گل و … استفاده کنید.

کیک عروسی با تزیین ساده علاوه بر اینکه زیبا و جذاب است نسبت به تزیینات پر کار و خلاقانه دارای هزینه کمتری است و اگر شما تمایل دارید در هزینه های عروسی خود صرفه جویی کنید بهتر است این مدل کیک ها را انتخاب کنید.

مدلهای کیک عروسی خلاقانه و فانتزی

کیکی را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید که همه پسند و جذاب باشد و قناد مورد نظرتان بتواند از عهده پخت و تزیین کیک برآید.
کیک عروسی با تزیینات خلاقانه و فانتزی از انواع کیک های پرطرفدار و محبوب هستند و بهتر است شما علاوه بر مدل تزیین کیک برای جشن عروسی برای داشتن طعم بهتر کیک از مغزهای آجیل و لایه های میوه و شکلات و … استفاده نمایید.


توجه داشته باشید که کیک های عروسی به طور سنتی به شکل گرد انتخاب می شوند ولی شما می توانید کیک های عروسی را در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر مثلث و بیضی و ستاره و قلب و … سفارش دهید.
برای تزیین کیک عروسی نیز می توانید از شکلات و خمیر فوندانت و گل های طبیعی و مصنوعی و مجسمه های تزیینی و روبان و … استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.