سالاد و اردور شب عروسی

سالاد بار و اردور عروسی

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری عروسی قسمت کترینگ یا همان خدمات مربوط به سرو غذا ، سالاد و اردور و نوشیدنی می باشد که بر عهده برگزارکنندگان تشریفات مجالس است و نقش مهم و به سزایی در کیفیت بالای مراسم را دارد.

در گذشته مراسم های عروسی خیلی ساده و با یک پذیرایی مختصر صورت می گرفته است اما امروزه قسمت پذیرایی در مراسم عروسی خود یک بخش مهمی از مراسم شده و همه زوج های جوان برایشان مهم است که کیفیت و کمیت مواد غذایی که در مراسم عروسیشان سرو می شود از چه کیفیتی برخوردار هستند.

بار سالاد و اردور عروسی چیست؟


در میهمانی های امروزی سعی می شود که از میهمانان با استفاده از نوشیدنی و غذاهای متنوعی نظیر غذاهای سنتی و مدرن ایرانی و فرنگی پذیرایی شود. بار سالاد و اردور عروسی یکی از مواردی است که در عروسی های امروز ، به ویژه در عروسی های مجلل در کنار میز شام قرار میگیرد.


عروس و داماد میتوانند از انواع مختلف بار سالاد و اردور عروسی ، موردی که باب سلیقه خود و مهمانانشان هست را انتخاب کنند.
ارائه بار سالاد و اردور عروسی متنوع یکی از مسائلی است که بر زیبایی و شکوه میز شام عروسی موثر است. تزیین بار سالاد و اردور عروسی نیز از عواملی است که باعث میشود میز شام با شکوه و خاص جلوه کند.

نکات مهم انتخاب منوی غذای شب عروسی

  • اولین نکته این است که عروس و داماد منو غذایی عروسی شان را باید با توجه به فرهنگ و روسوم و مذهب میهمانان در نظر بگیرند.
    به عنوان مثال برای افرادی که فقط غذا های حلال گوشت می خورند و این موضوع برای آن ها اهمیت بالایی دارد، شما نمی توانید خوراک گوشت خوک را سرو کنید.
  • شش ماه قبل قرارداد را با مدیر تشریفات تنظیم کنید.
  • بودجه مشخصی را در نظر بگیرید و طبق آن تعداد و تنوع غذایی را انتخاب کنید.
  • در مراسم شما حضور دارند و غذا هایی را انتخاب کنید که باب سلیقه همه گرو های سنی باشد و همه از خوردن غذا لذت ببرند.
  • از چشم و هم چشمی و بریز و بپاش های اضافی خودداری کنید.
  • دو هفته مانده به مراسم با تشریفات خود حتما مجدد قراری را هماهنگ کنید و تمام موارد و انتخاب های نهایی را با او هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین تالارهای عروسی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.