مدل های گل آرایی ماشین عروس

گلکاری ماشین عروس

یکی از پر طرفدار ترین سبک های گل آرایی ماشین عروس مربوط به تزیین خودرو با گل های طبیعی می باشد اما امروزه استفاده از تور و ساتن های رنگی نیز در برخی ماشین ها دیده می شود که انتخاب آن ها کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.
در این بخش شما را با برخی از تزیینات ماشین عروس آشنا خواهیم کرد. کم پیش می‌آید که به عروسی توصیه کنیم که برای دسته گل‌ عروسی‌اش تنها از یک رنگ استفاده کند، بهتر است یک مجموعه رنگ انتخاب کنید و بر آن اساس گل‌های دسته گلتان را انتخاب کنیم، در ادامه تعدادی از رنگ‌هایی که مناسب یک دسته گل پاییزی عروس هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع گل آرایی ماشین عروس 

انواع گل آرایی ماشین عروس شامل: آبشاری، ساده، مخصوص ماشین های قدیمی، خودروهای شاسی بلند، کروک و مدل هایی که از میوه و ساتن برای تزیین استفاده می شود.


گل ماشین عروس

گل ماشین عروس کلملا فصلی هستند. قیمت گل ماشین عروس در تابستان مناسب تر از زمستان بوده. قیمت گل برای ماشین عروس در مناسبت ها گران تر از روزهای عادی است. در تابستان گل های رز، گل های صورتی و رنگی پرطرفدار بوده. در پاییز گل هایی مثل گل ادریس،گل میخک و گل شقایق و گل نرگس که بیشتر طیف پاییزی دارند پرطرفدار می باشد.

گل آرایی ماشین عروس در پاییز

اگر در یخبندان زمستانی به سر می‌برید و مراسم‌ تان در روزهای سرد زمستانی یا روزهای داغ تابستان است بدانید که گل‌های ماشین دوام زیادی نخواهند آورد و سر 3 ساعت یا یخ می‌زنند یا پژمرده می‌شوند. در این زمان می‌توان از گل‌های مصنوعی استفاده کرد که خیلی شبیه نوع اصل‌ شان هستند.
این گل‌ها با اینکه گران‌تر هستند، اما نگرانی اینکه ماشین عروستان زیبایی اش را تا آخر شب حفظ کند را از بین می‌برند. در آخر هم می‌توانید این گل‌ها را بعد از باز کردن از روی ماشین در گلدانی در خانه‌تان داشته باشید. گل‌های ارکیده و هرگونه ای مصنوعی جانشین مناسبی برای نوع طبیعی‌شان هستند.

گل آرایی ماشین عروس قدیمی

یکی از زیبا ترین و خاص ترین ماشین های عروس قطعا انتخاب خودروهای قدیمی متعلق به دهه ی 60 یا 70 میلادی می باشد که حس نوستالژی و فوق العاده ای را در فیلمبرداری و عکاسی عروسی به نمایش می گذارد. 
اجاره ماشین عروس قدیمی به جرات یکی از جسورانه ترین انتخاب های شما به حساب می آید که بسیار برای گل آرایی ماشین عروس در فصل پاییز مناسب است زیرا می توانید با انتخاب گل های رنگارنگ و شاد جلوه ی این خودروهای لوکس و قدیمی را دو برابر کنید.

نکات مهم در گل آرایی ماشین عروس

  • حتما قبل از عقد قرارداد از نمونه کارهای گل فروشی دیدن فرمایید
  • بهتر است به دیدن چند عکس در کانال و شبکه اجتماعی گل فروشی اکتفا نکنید و به صورت حضوری و با دیدن ماشین عروس های تزیین شده تصمیم بگیرید
  • تمامی مواردی مانند تعداد گل، رنگ گل، تاریخ و همچنین ساعت آماده شدن خودرو  که قرار است بابت آن ها هزینه پرداخت کنید را در قرارداد ذکر کنید
  • از گل های مناسب فصل استفاده کنید

قیمت گل آرایی ماشین عروس 

قیمت گل آرایی خودرو عروس و داماد به مواردی گوناگونی نظیر فصل ، نوع گل به کاربرده شده، تعداد و حجم گل ها بستگی دارد. در واقع هزینه گل آرایی ماشین عروس متفاوت می باشد وبا توجه به موارد ذکر شده بالا و پایین می شود. مثلا در عیدهایی مانند نیمه شعبان، روز مادر، روز ازدواج حضرت علی و فاطمه به دلیل افزایش خرید در این روزها، قیمت گل گران می شود.
دیگر عامل مهم تعیین کننده قیمت گل آرایی ماشین عروس، تعداد و نوع گل به کارگرفته شده می باشد. در حال حاضر گران ترین گل در زمینه تزیین ماشین عروس ارکیده است .گل هایی همانند لیلیوم، رز و انواع رزهای هلندی در رده های بعدی قرار دارند. از لحاظ قیمت گل های میخک، مریم و آلسترومر به دلیل قیمت پایین مناسب ترین گل ها می باشند و هزینه گل آرایی را برای شما به شدت مقرون به صرفه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین گلفروشی درشیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.