کرایه لباس عقد و نامزدی در شیراز

لیست کرایه لباس نامزدی و عقد در شیراز

لباس عقد و نامزدی جزو خاص ترین انتخاب ها برای هر دختر و پسری می باشد. به دلیل گران قیمت بودن لباس عقد برخی ترجیح می دهند که لباس مجلسی کرایه ای در شیراز را انتخاب کنند. کرایه لباس مجلسی در شیراز بسیار متداول می باشد و مراکز زیادی هستند که خدمات کرایه لباس عقد در شیراز را انجام می دهند.

جدیدترین مدل های لباس عقد و نامزدی

اگر به دنبال جدیدترین لباس مجلسی و لباس عقد برای مراسم عقد و عروسی خود و یا آشنایان خود هستید پیشنهاد ما به شما کرایه لباس مجلسی شیراز می باشد. زیرا قیمت لباس های مجلسی بسیار زیاد است و استفاده یک شب از لباس مجلسی واقعا مقرون به صرفه نمی باشد. لباس عقد عروس را هم می توانید به صورت اجاره ای برای یک شب کرایه کنید که اجاره لباس عقد بسیار متداول می باشد.

همه دختر ها از همان زمان کودکی خود را داخل لباس عروس مجسم کرده اند و با این رویا بزرگ شده اند. هر چند لباس نامزدی و عقد به مجللی لباس عروس نیست، اما نوعی لباس خاص بوده که برای آغاز دوران نامزدی در تن عروس خانم مهمان می شود. همین که عروس ها با این لباس نامزدی خود را به دوستان و آشنایان اعلام می کنند کافی است وقت و وسواس زیادی درانتخاب به خرج دهند.

جدیدترین مدل های لباس عقد و نامزدی
جدیدترین مدل های لباس عقد و نامزدی

مدل لباس نامزدی و عقد

لباس های نامزدی و عقد همان لباس های شب هستند با کمی مدل های پیچیده و خاص تر. پس اگر می خواهید مانند ماه شب چهارده به نظر برسید، لباسی را انتخاب کنید که برازنده یک عروس شیک و شکیل باشد.

مدل لباس  می تواند ساده یا مطابق با مد روز باشد که اگر می خواهید حسابی در این لباس معرکه به نظر برسید، توجه به فرم بدن خود را فراموش نکنید! پیراهن های ماکسی، کوتاه و یا پف دار، مطابق با اندام های خاص خود طراحی شده اند و شما با کمی تحقیق می توانید لباس متناسب با اندام خود را پیدا کنید.

انتخاب رنگ لباس عقد و نامزدی

شما محدودیتی در انتخاب رنگ لباس نامزدی و لباس عقد خود ندارید. اما بهتر است رنگ سفید را انتخاب نکنید. چرا که در نهایت پیراهن شب عرسی شما سفید بوده و شما می توانید برای جشن نامزدی و عقد لباس هایی با رنگ هایی متفاوت را امتحان کنید.

لباس شب با رنگ های صورتی ملایم، آبی کمرنگ، لیمویی با کرم می تواند شما را خاص و شیک کند اما انتخاب لباس شب با مدلی خاص، به رنگ قرمز هم قدرت این را دارد که از شما عروسی به یاد ماندنی و جذابی بسازد!

در کل برای انتخاب رنگ لباس نامزدی و حتی لباس عقد، به رنگ پوست خود توجه کنید تا به قول معروف لباس مورد نظرتان بهتان بیاید و معرکه شوید. پس به جز سلیقه، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد.

انتخاب رنگ لباس عقد و نامزدی
انتخاب رنگ لباس عقد و نامزدی

معرفی بهترین مزون های لباس نامزدی و عقد در شیراز

ردیفکرایه لباس عقد در شیرازنشانی لباس عقد شیرازشماره تماس
1مزون هاناشیراز، معالی آباد، برج پارمین، طبقه 5، واحد 50409031493340
2مرون هلیاشیراز، انتهای خیابان ستارخان، میدان بعثت09179808415
3کرایه لباس عثمانی در شیرازکرایه و فروش لباس محلی آنوشا09179116989
4کرایه لباس محلی در شیرازشیراز ، شهرک گلشن (کشن)، سر کوچه ۲۰09175337556

بیش از حد گشتن را کنار بگذارید

همه انسان ها وقتی در برابر چندین انتخاب قرار می گیرند گیج می شوند و در نهایت انتخاب نهایی آن ها چنگی به دلشان نمی زند چون حس می کنند باز هم بهترین انتخاب خود را نداشته اند.

پس همین حالا به شما می گوییم که بیش از حد به دنبال لباس نامزدی و عقد نگردید! چرا که نمونه های بسیاری در بازار مد وجود دارند که بسیاری از آن ها زیبا و جذاب هستند و همین باعث می شود شما در انتخاب سردرگم شوید.

بعد از مطالعه کرایه لباس عقد موارد زیر پیشنهاد می شود:

ساعت کار طلا فروشی ها در شیرازرنگ موی عروس
لباس مجلسی شیرازکلینیک زیبایی شیراز
بهترین باشگاه بدنسازی شیرازکرایه لباس عقد در شیراز
چمدان عروسطلا فروشی اصفهان